سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مهر ۱۳۹۶ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برای «قهرمانان کوچک»/ یک اتفاق ویژه در سینمای کودک

ghahremanan 1

به سازندگان «قهرمانان کوچک» باید تبریک گفت که بعد از سالها یک اتفاق ویژه را در سینمای کودک رقم زده‌اند و با یک قصه سرراست و زیبا یک فیلم «پاک» ساخته‌اند.

سوره سینما – حجهالاسلام علی شاملو : بعد از سالها، بدون اغراق بعد از سالها، دست خانم و بچه ها رو گرفتیم و با «خیال راحت» سینما رفتیم و یک فیلم کودک خیلی جذاب، آموزنده و پر از پیامهای خوب و نکات تربیتی را دیدیم.

به سازندگان «قهرمانان کوچک» باید تبریک گفت که بعد از سالها، باز هم بی اغراق بعد از سالها، یک اتفاق ویژه را در سینمای کودک رقم زده اند و با یک قصه سرراست و زیبا، و بدون سوء استفاده از روابط عاشقانه، موسیقیهای تند، آرایشهای غلیظ و… یک فیلم «پاک» ساخته اند.

فیلمی که خانواده و ارزش روابط خانوادگی در جامعه ایرانی را نمایش داده، اهمیت ورزش برای کودک و نوجوان را تذکر داده و پیام اصلی اش،«خرید تولید ملی» را بخوبی منتقل کرده است.

فرزند شما بعد از دیدن فیلم، احتمالا دیگر تمایلی به خرید کالای خارجی نخواهد داشت و شما در آینده با استفاده از خاطره فیلم، میتوانید او را از خرید کالای خارجی منصرف کنید.

ghahremanan 2

شاید مهمترین نکته قوت فیلم، همین آرامش خاطری باشد که شما در سالن سینما در کنار فرزندتان خواهید داشت. و البته لحظاتی که شاهد خندیدن و ریسه رفتن او از شوخیهای فیلم هستید. این طنز سالم و همچنین هیجان صحنه های رزمی، بخوبی پیام اصلی فیلم را در ذهن مخاطب می نشاند.

از اینجا به بعد، کار من و شما شروع میشود. اگر برای ما تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و روی زمین ماندن حرفهای رهبرمان و… مهم است، باید فیلم را ببینیم و ترویج کنیم. وگرنه سینمایمان بیش از پیش در تسخیر فیلمهای  دختر-پسری و عشقهای مثلثی، و یا آثار دودزده و سیاه خواهد بود.

پی نوشت:

یک دیالوگ طلایی از فیلم :

بازاریاب محصول ایرانی به مغازه دار: ببین! توی ژاپن، مردم یاد گرفته اند که کالای ژاپنی بخرند، بخاطر همینه که کشورشون پیشرفته شده.

مغازه دار: خدا خیرت بده. خودت میگی «مردمشون یاد‌گرفته اند.»


One thought on “برای «قهرمانان کوچک»/ یک اتفاق ویژه در سینمای کودک”

  1. PLDN می‌گه:

    بسیار عالی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>