سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۶ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
ستاره اسکندری به «سوره سینما» گفت:

«گیله وا» حکایت انتظار زنان صبور/ دفاع غیرتمندانه از وطن شعار نیست

gileva1

ستاره اسکندری که به تازگی بازی در مجموعه «گیله وا» را به پایان رسانده معتقد است قصه تجاوز به خاک ایران و دفاع مردمان غیرتمند از سرزمین‌مان همیشه بوده و ادامه دارد.

به گزارش سوره سینما، ضبط سریال «گیله وا» که چند ماه پیش در شمال کشور کلید خورد نیمه اول مهرماه به پایان رسید و بازیگرانی چون امیرحسین هاشمی و مهدی زمین پرداز، حسین توشه، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهران رجبی و امیرحسین صدیق در آن حضور دارند.

ستاره اسکندری یکی از بازیگران این مجموعه درباره نقش خود به سوره سینما گفت: «گیله وا» بیان سرنوشت هایی است که در زمان میرزا کوچک خان روایت می شود و باز هم موضوع تجاوز به خاک ایران است. قصه ای که همیشه با دفاع مردمان غیرتمند این سرزمین گره خورده و تا ابد هم هرچقدر تکرار شود باز این دفاع از خاک کشور ادامه دارد.

gileva2

وی همچنین درباره نقش خود توضیح داد: من نقش زن منتظری را دارم که مردش به جنگ رفته و خودش در معرض حوادث متعدد مربوط به کشورش است و می بینم در تاریخ همیشه اینها تکرار شده اند. اینکه زن ها در انتظار مردهای زندگی شان صبورانه همه چیز را مدیریت می کنند تا همه چیز به روال عادی برگردد و این شعار نیست.

سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌ کنندگی امیر بنان در شمال کشور ضبط شد. این مجموعه قصه ای عاشقانه را در سال های ۱۲۹۷ به تصویر می کشد.

gileva3


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>