سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۶ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم تلویزیونی «مرد نابینا» آماده پخش شد

marde-nabina

فیلم تلویزیونی «مرد نابینا» به کارگردانی شعله شاهین و تهیه کنندگی رضا جلالی برای پخش از شبکه‌های سلامت، پنج و آی فیلم سیما آماده شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم؛ رضا جلالی تهیه کننده فیلم «مرد نابینا» گفت: این فیلم داستانی به قلم شعله شاهین نوشته شده که با موضوعات اجتماعی و خاص از قوه تخیل نویسنده زندگی یک نابینا را که به علت مشکلات مالی، بی کاری و عدم حمایت در جامعه به اجبار تن به  مهاجرت از شهر اصفهان به پایتخت می‌دهد که در اینجا نیز با مشکلاتی مواجه می‌شود را به تصویر می‌کشد.

وی در ادامه افزود، هدف از ساخت این تله فیلم درد و دل روشن دلان و اطلاع رسانی و ترویج و ایجاد کار در بخش خصوصی و دولتی و سامان دهی و حمایت آنها از سوی ارگانهای  مربوطه است.

آنها عضوی از جامعه هستند که باید نگاه دقیق و کارآمدی برای مشکلاتشان داشت.‌

ما در این فیلم به درد دل چند نابینا پرداختیم و با استفاده از آنها در فیلم به عنوان بازیگر در سکانسهای مربوط به انجمن حمایت از نابینایان کشور در جوارشان بودیم تا در روند و دیالوگ های جاری نشان دهیم که مشکلات واقعی آنها چیست.

همچنین برخی از اعضاء انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون شهر تهران که در این فیلم همکاری می‌کنند و قرار است این فیلم داستانی به جشنوارهای معتبر دنیا راه یابد و سپس پخش از رسانه ملی تلویزیون داشته باشد. این فیلم در زمستان ۹۴ و بهار ۹۵ تصویر برداری شده بود که در تیرماه و مرداد ماه۱۳۹۶ پس از گذراندن مشکلات و پایان مراحل فنی تحویل شبکه های ذکر شده در بالا شد.

در این فیلم داستانی بازیگرانی چون: منوچهر عظیمی، نبی الله پیرهادی، کیارش عباسی، امیر فاتحی، علی‌اکبر جمالی، منصور شادکام، علیرضا معدنی، محمدرضا سلطانی، امیرحسین فرجی، رضاجلالی و…. نقش آفرینی کردند.

از دیگر عوامل سازنده فیلم شعله شاهین به عنوان طراح نویسنده و کارگردان،  دستیار اول کارگردان میلاد جهانگیری، دستیار دوم کارگردان علیرضا معدنی، دستیار سوم کارگردان مجتبی چابک، تصویر برادر فرزام رحمانی، صدابردار علیرضا افخمی، مجری طرح موسسه نگاه افق رسانه (رضاجلالی)  شرکت آرنگ فیلم دیلم (جاوید خوشدل)  و محمدرضا دلخوانی، تدوین گر پروژه تلویزیونی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>