سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مهر ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

رضاداد: سرمایه ما توانمندی فیلمسازان فیلم کوتاه است/ تنوع موضوعی فیلم کوتاه ارزش است

rezadad

علیرضا رضاداد با بیان اینکه فیلم‌سازان فیلم کوتاه همیشه روی پای خودشان ایستاده‌اند گفت: یکی از ارزش‌های فیلم کوتاه تنوع موضوعی است که می‌تواند رویکردها و نگاه‌های متفاوت‌تری را جلوی دوربین ببرد.

به گزارش سوره سینما ،علیرضا رضاداد، مشاور ارشد سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری که در جشنواره فیلم کوتاه حضور یافت به ستاد جشنواره گفت: تمام ارزش فیلم کوتاه این است که بچه‌ها امیدشان بعد از خدا به خودشان است.

وی افزود: فیلم‌سازان فیلم کوتاه همیشه روی پای خودشان ایستاده‌اند و این ویژگی در همه شرایط برای ما سرمایه است . شیوه تولید و عرضه فیلم کوتاه وضعیتی خاص‌تر از فیلم بلند پیدا کرده که ستودنی است اما به معنای این نیست که سینمای جوان یا سازمان‌های حامی نباید  از آن‌ها حمایت کنند.

رضاداد عنوان کرد: اگر تحول یا موفقیت می‌خواهیم  باید تلاش‌مان این باشد که  بچه‌ها از نظر اقتصادی به یک توان مالی برسند تا خودشان هم تولید کننده باشند هم عرضه کننده و مستقل عمل کنند. یکی دیگر از ارزش‌های فیلم کوتاه تنوع موضوعی است که این مهم می‌تواند رویکردها و نگاه‌های متفاوت‌تری را جلوی دوربین ببرد.

مشاور ارشد سازمان همچنین در رابطه با نگاه دنیا به فیلم‌سازان ایرانی و افتخاراتی که در دنیا کسب کرده اند، گفت: در فیلم کوتاه بحث جایزه جز فرعیات است و  این جایزه‌‌ها علاوه بر اینکه نشانی از افتخارات و اعتبار جهانی دارد؛ مقدمه‌ای بر رونق اقتصادی و حضور در بازارها ست.

سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۳۰ مهرماه به دبیری سیدصادق موسوی در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>