سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم «اینجا کسی نمی‌میرد» به جشنواره‌ای در کانادا می‌رود

inja kasi nemimirad en

فیلم «اینجا کسی نمی‌میرد» ساخته حسین کندری به جشنواره «ملاقات با جنون» کانادا راه یافت.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم؛ «اینجا کسی نمی میرد» در  بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی «ملاقات با جنون» (Rendezvous With Madness) در کانادا حضور خواهد داشت.

جشنواره «ملاقات با جنون» به فیلمهایی با موضوع بیماری های روانی می پردازد و معتبر ترین جشنواره با این تم در جهان است.

«اینجا کسی نمی میرد» روایتی موشکافانه از تنهایی های یک سرباز جوان است؛ در خلاصه داستان فیلم آمده : اشکان برای گذراندن بخشی از دوره ی سربازی اش، راهی منطقه ای مرزی می شود. او که در تلاش برای کنار آمدن با شرایط جدید است، به مرور متوجه اتفاقات عجیبی در اطرافش می شود.

این جشنواره از ۳ تا ۱۱ نوامبر۲۰۱۷ میزبان فیلم هایی از کشور های کانادا، سوئد،ایران، امریکا، ترکیه، هلند، برزیل، فرانسه،  انگلستان ،دانمارک و بلغارستان خواهد بود.

گفتنی است پخش بین المللی فیلم بر عهده کمپانی دریم لب با مدیریت نسرین میر شب است و پس از نمایش فیلم در جشنواره به دلیل عدم حضور کارگردان با وی از طریق اسکایپ گفتگو می شود.

«شَنِل» فیلم اخیر این کارگردان  با بازی باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی،مهدی حسینی نیا،مسعود فروتن،آیسان حداد،فهیمه رحیم نیا و بابک انصاری هم اکنون در حال اکران است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>