سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۳۹۶ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

هادی حجازی‌فر و فرید سجادی حسینی به «شاه‌کُش» پیوستند/ فیلمبرداری در کوهستان

shahkosh

«شاه کُش» تازه‌ترین اثر سینمایی وحید امیرخانی که مدتی است در سکوت خبری مراحل پیش تولید را سپری می‌کند، به‌زودی وارد مرحله فیلمبرداری می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، امیرخانی که پیش از این با فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به موفقیت در گیشه رسید، اکنون با فیلمنامه‌ای جدید و متفاوت به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر می‌آید.

پیش از این از مهناز افشار به عنوان بازیگر نقش اول زن «شاه‌کُش» نام برده می‌شد و به تازگی هادی حجازی‌فر و فرید سجادی حسینی به جمع بازیگران اصلی این فیلم سینمایی پیوسته اند.

«شاه کُش» یک درام معمایی- اجتماعی متفاوت است که نویسندگی آن را وحید امیرخانی برعهده داشته است. داستان فیلم در فضایی زمستانی می‌گذرد و به زودی با فراهم شدن شرایط آب و هوایی، تولید آن در ارتفاعات کوهستانی آغاز خواهد شد.

عباس نادران تهیه کنندگی «شاه کُش» را برعهده دارد. همچنین در کنار علی قاضی و ایمان امیدواری به عنوان مدیر فیلمبرداری و طراح گریم، از محسن نصراللهی به عنوان طراح صحنه، وحید مقدسی مدیر صدابرداری و محمد یمینی، به عنوان مدیر تولید این فیلم نام برده می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>