سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آبان ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
سامان صفاری به «سوره سینما» گفت:

«یک کامیون غروب» و «پارادایز» در انتظار اکران/ ضبط «تنها در تهران» تمام شد

saman-saffari

سامان صفاری بازیگر فیلم سینمایی «شیار۱۴۳» یک مینی سریال برای پخش و ۳ فیلم سینمایی در انتظار اکران دارد.

سامان صفاری که به تازگی در یکی از اپیزودهای مجموعه «روزهای بهتر» حضور داشته به سوره سینما گفت: به تازگی تصویربرداری این اپیزود ۶ قسمتی به پایان رسیده و به نظر می رسد پروژه روزهای آخر را سپری می کند.

وی افزود: این اپیزود که «تنها در تهران» نام داشت یک مینی سریال ۶ قسمتی بود که احساس می کنم از نظر موضوعی جا داشت بیشتر هم باشد. در این کار لحظات تلخ و شیرینی را شاهد خواهیم بود که احساس می کنم بیننده را با خود همراه می‌کند. نقش‌های مقابل من غالبا با امین زندگانی و کوروش سلیمانی بود و صبا گرگین پور و خانم فریبا نادری هم در این کار حضور دارند.

صفاری بیان کرد: «تنها در تهران» به کارگردانی نوید مهین دوست در مورد یک کارخانه فرش است که افرادش درگیر موضوعی می شوند و من نقش مدیر مالی را بازی می‌کنم . کاراکتری که بنا به شرایطش قابل پیش بینی نیست و هر تصمیمی از او ممکن است ادامه داستان را دستخوش تغییر کند.

وی در پایان گفت: علاوه بر این پروژه ۳ فیلم سینمایی «دعوتنامه»، «پارادایز» و «یک کامیون غروب» را در انتظار اکران دارم که به نظر می رسد «پارادایز» بعد ماه صفر روی پرده خواهد رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>