سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آبان ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش فیلم‌های کوتاه «مدیا» و «مخمصه» در دو جشنواره ایتالیا

italy-fest

فیلم‌های کوتاه «مدیا» و «مخمصه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا خاوری در دو جشنواره ایتالیا رقابت می‌کنند.

به گزارش سوره سینما، فیلم کوتاه «مخمصه» در چهارمین حضور بین المللی خود به بخش مسابقه جشنواره PiGrecoZen در کشور ایتالیا راه یافت.

این جشنواره در این دوره میزبان فیلم های بلند، فیلم های کوتاه (زیر بیست دقیقه)، فیلم های شصت ثانیه ای (بخش مسابقه) و فیلم های شصت ثانیه ای (بخش خارج از مسابقه) است و فیلم کوتاه «مخمصه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا خاوری در بخش رقابتی فیلم های شصت ثانیه ای با فیلم هایی از کشورهای روسیه، اکراین، ایتالیا، هلند، ازبکستان، کانادا، آمریکا، امارات، هند، نپال، آرژانتین و اسپانیا رقابت می کند.

«مخمصه» پیش از این در جشنواره فیلم های کوتاه «برلین فلش»، جشنواره فیلم های کوتاه و مستند «رم» و جشنواره فیلم های مستقل «میامی» به نمایش در آمده بود.

چهارمین دوره این جشنواره از ٢ تا ۶ آبان در کشور ایتالیا برگزار می شود.

همچنین فیلم کوتاه «مدیا» در پنجمین حضور بین المللی خود به بخش مسابقه «ژئو فیلم فستیوال و اکسپو سینما» در کشور ایتالیا راه یافت.

این فیلم پیش از این در جشنواره «انسان شناسی کودکان و جوانان» در کشور اسلوانی، نمایش های ماهانه فیلم کوتاه در سالن آرکتیک پلی هاوس در کشور آمریکا و جشنواره آنلاین «سیاره بارسلونا» در کشور اسپانیا به نمایش در آمده بود. فیلم کوتاه «مدیا» همچنین برای نمایش در جشنواره «چشم به فیلم» در کشور اسلوانی دعوت شده بود.

«ژئو فیلم فستیوال و اکسپو سینما» در این دوره میزبان فیلم های کوتاه زیر ۳۰ دقیقه است و از ۱٨ آبان آغاز شده و تا ۱٣ اسفند ادامه خواهد داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>