سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آبان ۱۳۹۶ در ۵:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

حجت‌الاسلام پژمان‌فر: فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» را دوباره با خانواده در سینما خواهم دید

ghahremanan-pezhmanfar

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر گفت: با اینکه قبلا در اکران خصوصی، «قهرمانان کوچک» را دیده‌ام، اما حتما یک بار به همراه خانواده‌ام به سینما می‌روم تا این فیلم را ببینم.

به گزارش سوره سینما، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» گفت: سینما یکی از بزرگترین تریبون‌هایی است که می‌تواند حرف‌ها و پیام‌های مهم را با مردم در میان بگذارد.

وی که به عنوان «حامی معنوی» فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» معرفی  شده است، ادامه داد: فیلم «قهرمانان کوچک» یکی از گروههای فراموش شده حوزه فرهنگ را مجددا به صحنه آورده و آن، کودکان و نوجوانان  هستند که شاید بیش از دیگر گروههای سنی، به تولیدات سینمایی احتیاج دارند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «قهرمانان کوچک» مهمترین اقدام فرهنگ‌ساز در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده و مسئله را با کودکان و نوجوانان طرح موضوع کرده که اتفاقا تاثیرگذاری آنها بسیار بیشتر است.

پژمان‌فر تاکید کرد: این فیلم قطعا تاثیرات عمیق فرهنگی بر کودکان گذاشته و این تاثیرپذیری با هیچ ابزاری قابل اندازه‌گیری نیست.

وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های این اثر سینمایی اظهار داشت: فیلم «قهرمانان کوچک» موفق شده در سینمایی که به مباحث اجتماعی از زوایه به شدت منفی و سیاه پرداخته می‌شود، این مسائل را در فضایی شاد و مفرح و به دور از لمپن‌بازی‌ و زیر سوال بردن ارزش‌ها مطرح کند و در واقع، بر روی مدارهای ارزشی حرکت کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به نظر من «قهرمانان کوچک» نمره بسیار خوبی می‌گیرد، گفت: این فیلم می‌تواند برای دیگر کسانی که توانایی ورود به این عرصه را دارند، ایجاد انگیزه کند.

پژمان‌فر با اشاره به توئیت هفته گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمجید وی از فیلم «قهرمانان کوچک» تاکید کرد: به نظر من، پدران و مادران ولو اینکه بچه کوچک هم نداشته باشند، باید بروند و این فیلم را ببینند و با دنیای کودکان و نوجوانان بیگانه نشوند؛ بچه‌ها واقعا دنیای عجیبی دارند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: من با اینکه قبلا و در اکران خصوصی، «قهرمانان کوچک» را دیده‌ام، اما در برنامه‌هایم گذاشته‌ام که حتما یک بار دیگر و این دفعه با خانواده بروم و این فیلم را تماشا کنم.

 

منبع: خبرگزاری فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>