سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آبان ۱۳۹۶ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

تفاهمنامه همکاری جشنواره فیلم‎های ورزشی و شبکه «به سیما» منعقد شد

jashnvare-varzeshi

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی و شبکه «به سیما» با هدف پوشش رویدادهای مرتبط با این جشنواره و فعالیت‌های آن تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی به دبیری سیدمجتبی علوی و اپراتور ipTv «به سیما» به مدیریت محمد لهراسبی نژاد با هدف پوشش رویدادهای مرتبط با این جشنواره و فعالیت های آن تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

«به سیما» که به عنوان اپراتور تلویزیون تعاملی به شکل انحصاری با ساخت و پخش برنامه رادیکال نود به پوشش ویژه مسابقات و حواشی لیگ برتر فوتبال ایران می پردازد با امضای یک تفاهمنامه، یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی را تحت پوشش رسانه ای خود قرار می دهد. این رسانه با هدف تأمین بستری مطمئن و به‌روز پا به ‏عرصه‌ای گذاشته است که با استفاده از فناوری ipTV‎‏ ‏‏ شرایط در اختیار گذاشتن خدمات رسانه‌ای متنوعی را ‏برای عموم مردم کشور فراهم کرده است.‏

جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (FICTS) است که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم های ورزشی به شمار می‌آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی در ایران و کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه را برعهده دارد و یکی از مقرهای ۱۶ گانه جهان محسوب می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره عکس ورزشی می توانند تا ۲۵ آبان ماه با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی sport-film.com نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>