سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آبان ۱۳۹۶ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

در ایام اربعین حسینی با برنامه «مخاطب خاص» همراه باشید

mokhatabe-khas

برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» در ایام اربعین حسینی، هرشب از کربلای معلی و از قاب شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش سوره سینما، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، برنامه ی تلویزیونی مخاطب خاص به مدت ۱۰شب، زنده و مستقیم از کربلای معلی و از قاب شبکه سه سیما روی آنتن می رود. اجرای این برنامه را «رسالت بوذری» برعهده دارد و هرشب، علاوه بر کارشناسان نام آشنای مذهبی، هنرمندان، نویسندگان، مداحان و چهره های آیینی نیز در این برنامه حضور پیدا می کنند.

علاوه بر این، بینندگان محترم می توانند در پویش کربلانرفته ها نیز شرکت کنند. برای شرکت در این پویش، تنها کافی است نام و نام خانوادگی فرد یا افرادی که به زیارت کربلا نرفته اند را به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۴۴ ارسال کنند. قرعه کشی ۸نفر از بینندگان نیز هرشب در پخش زنده ی برنامه انجام خواهد شد.

«مخاطب خاص»، هدیه ی مشترک گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سوم سیما و به تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای اوج می باشد که از کربلای معلی تقدیم عاشقان اهل بیت(ع) می شود.

علاقه مندان و مخاطبان محترم برنامه، جهت اطلاع از بخش های مختلف برنامه ی هرهفته و دریافت پُربازدیدترین کلیپ ها، ترک های صوتی پخش شده در برنامه و… به کانال تلگرامی @mokhatab3 مراجعه  و جهت پخش واگویه ها با حضرت ابا عبدالله حسین علیه السلام در برنامه وهر گونه پیشنهاد وانتقادمی توانند با  شماره تلفن  ۰۲۱۴۲۸۸۷۷۷۷ تماس و یا به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۴۴ پیامک دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>