سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب
فروش 230 میلیون تومانی فیلم مهرجویی/

علی سرتیپی: «چه خوبه که برگشتی» در اکران رقیب ندارد

che-khoobe-ke-bargashti

پخش‌کننده فیلم تازه داریوش مهرجویی از فروش ۲۳۰ میلیون تومانی «چه خوبه که برگشتی» در ۱۰ روز اول نمایش خود در تهران خبر داد.

پخش‌کننده فیلم تازه داریوش مهرجویی از فروش ۲۳۰ میلیون تومانی «چه خوبه که برگشتی» در ۱۰ روز اول نمایش خود در تهران خبر داد.

علی سرتیپی به سوره سینما گفت: فیلم داریوش مهرجویی در ۲۲ سالن در تهران تا امروز ۲۳۰ میلیون تومان فروش داشته است. از تعداد سالن‌های شهرستان به طور کامل اطلاع ندارم، اما فروش شهرستان این فیلم ۱۵۰ میلیون بوده است.

وی همزمانی این اکران را با انتخابات ریاست جمهوری، دارای جنبه های مثبت و منفی توأمان توصیف کرد و افزود: «چه خوبه که برگشتی» در میان دیگر فیلم های موجود روی پرده رقیب سرسختی ندارد و به قولی تک افتاده است که موجب فروش بیشتر آن خواهد شد. تا امروز نسبتا از استقبال مردم راضی بوده ایم و ان شاء الله در آینده فروش و استقبال بهتر می‌شود.

این پخش کننده سینما درباره اکران فصل تابستان گفت: امیدوارم حال مردم بهتر شود و از خانه بیرون بیایند. فیلم‌های «هیس دخترها فریاد نمی زنند» و «دهلیز» آثار خوبی هستند که به نظرم قدرت ایجاد تحول در چرخه اکران را خواهند داشت. همچنین با توجه به اینکه ماه رمضان درست در میانه تابستان واقع شده است، با یک برنامه ریزی صحیح می توان از گیشه خوبی در این بازه زمانی برخوردار شد.

«چه خوبه که برگشتی» با بازی رضا عطاران، حامد بهداد، مهناز افشار، رویا تیموریان، حسن پورشیرازی، محمد کارت و … داستان دو دوست است که پس از سال‌ها با هم ملاقات می‌کنند.