سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۶ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
رضا سعیدی‌پور در گفتگو با «سوره سینما» عنوان کرد:

پردیس «آزادی» پاتوق سینمادوستان است/ سهم چشم‌گیر سینماهای حوزه هنری در شهرستان

saeedi-poor

مدیر پردیس سینمایی «آزادی» معتقد است سینماهای تحت پوشش حوزه هنری سهم چشمگیری در اکران فیلم‌های کشور دارند.

رضا سعیدی‌پور مدیر پردیس سینمایی «آزادی» در رابطه با سهم مخاطبان از سینماهای حوزه هنری به سوره سینما گفت: آمار موسسه «سینما شهر» گویاست که سینماهای تحت پوشش حوزه هنری سهم چشمگیری را در اکران فیلم های کشور دارند و این استقبال علاوه بر تهران در شهرستان هم رو به افزایش است.

وی با اشاره به رضایت نسبی مردم از حضور در سینماها، افزود: باید قبول کنیم همه سینماهای ما مدرن و بی عیب نیست اما تا جایی که در توان مجموعه‌ها بوده همه تلاش کردند که سالن های امروز سینماهای کشور تعمیر، بازسازی و در بهترین شرایط نگه داری شود ولی این تمام داشته‌های ما نیست.

سعیدی‌پور بیان کرد: اگر بتوانیم توان مان را بالا ببریم از همین میزان که مردم به سینمای شهرستان مراجعه می کنند می توانیم سهم بیشتری داشته باشیم. خوشبختانه حوزه هنری در این مسیر گام های بلندی برداشته و ما امروز شاهد بهسازی و افتتاح سینما در شهرستان ها هستیم که همین سهم مخاطب را در بهره‌مندی از سالن‌های سینمای کشور افزایش می دهد.

وی همچنین درباره جایگاهی که امروز پردیس سینمایی «آزادی» پیدا کرده است، گفت: هر کس که فیلم می سازد روی پردیس ها حساب ویژه باز می کند ولی در کل کشور پردیس «آزادی» وضعیت متفاوتی نسبت به سایر پردیس ها دارد. ممکن است پردیس «کورش» با توجه به اینکه تعداد سالن ها و صندلی های بیشتری دارد فروش بیشتری داشته باشد اما پُز صاحبان فیلم اکران شدن در «آزادی» است و این برای همه سینماگران مهم است چون مردم و سینمادوستان در پردیس «آزادی» فیلم دیدن را دوست دارند و به پاتوق فرهنگی ثابت تبدیل شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>