سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۳۹۶ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مهدی یزدانی به تماشای تمرین نمایش «الیور توئیست» نشست

yazdani-oliver

مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری با حضور در تالار وحدت از پشت صحنه تمرین نمایش موزیکال «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی بازدید کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه این پروژه، مهدی یزدانی عصر روز دوشنبه ٢٢ آبان ماه  با حضور در تالار وحدت از نزدیک در جریان آخرین  تمرین های نمایش  موزیکال «الیور توئیست» قرار گرفت.

یزدانی پس از دیدن تمرینات درباره نمایش گفت: کارگردان تلاش کرده تا رابطه جذابی میان تئاتر و موسیقی به‌وجود آورد و فضای متفاوتی روی صحنه خلق کند که بسیار قابل تحسین است.

بهره‌گیری مناسب از موسیقی و میزانسن‌های نمایشی، ترکیبی دلپذیر ساخته که می‌شود ساعت‌ها نمایش را دنبال کرد و خسته نشد.

برقراری رابطه دوسویه میان نمایش و آدمها و وقایع روی صحنه به همراه گروه کر به قاعده و به‌اندازه است و دیدنی از آب درآمده است. کارگردان موفق شده این اثر برجسته را به اجرایی قابل قبول برساند.

پیش از این نیز مسئولان فرهنگی هنری از جمله علی مرادخانی، رجبی معمار مدیر عامل خانه هنرمندان، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، دکتر محمود عزیزی  عضو هیات علمی و استاد تمام دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، دکتر علی اکبر صفی پور مدیر عامل و تنی چند از اعضای عیات مدیره بنیاد فرهنگی هنری رودکی  از  پشت صحنه تمرین بازدید و با اعضای گروه نمایش دیدار داشته اند.

نمایش موزیکال «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق از اول آذر ماه ساعت ١٨ در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت.

میثم احمدی به عنوان مجری طرح و محمد قدس به عنوان مدیر تولید در این پروژه همکاری دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>