سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۳۹۶ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

تبریک جشنواره جهانی فیلم فجر به مناسبت موفقیت‌های اخیر سینمای ایران

heyvan-tarikh-kupal

جشنواره جهانی فیلم فجر پیا‌م‌‌های تبریک جداگانه‌ای خطاب به عوامل سه فیلم «بدون تاریخ بدون امضا»، «کوپال» و «حیوان» صادر کرد.

به گزارش سوره سینما، «بدون تاریخ بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند در پنجاه و هشتمین دوره فستیوال تسالونیکی یونان، موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران و جایزه بهترین فیلم از نگاه منتقدان شد.

همچنین این فیلم جایزه هیات داوران فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم و جایزه بهترین بازیگر مرد را برای نوید محمدزاده در نوزدهمین جشنواره فیلم براتیسلاوا کشور اسلواکی از آن خود کرد.

همچنین فیلم کوتاه «حیوان» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک جایزه بهترین فیلم هجدهمین جشنواره فیلم کوتاه ازمیر را به خود اختصاص داد.

فیلم «کوپال» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کاظم ملایی نیز در بخش اصلی بیست و سومین جشنواره‌ فیلم «کلکته» (نوآوری در تصاویر متحرک) شرکت داشت و توانست جایزه‌ ویژه‌ هیات داوران این جشنواره را کسب کند.

متن این پیام ها به این شرح است:

«جناب آقای علی جلیلوند

جناب آقای وحید جلیلوند

جناب آقای نوید محمدزاده

موفقیت شما را با فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» در جشنواره‌های تسالونیکی و براتیسلاوا به شما و دست اندرکاران این فیلم تبریک می‌گوییم و استمرار موفقیت های جهانی را برایتان آرزومندیم.

جشنواره جهانی فیلم فجر»

«جناب آقای بهمن ارک

جناب آقای بهرام ارک

موفقیت فیلم «حیوان» در جشنواره فیلم کوتاه ازمیر را به شما و عوامل این فیلم تبریک می‌گوییم و امیدواریم موفقیت های بین‌المللی تان ادامه یابد.

جشنواره جهانی فیلم فجر»

«جناب آقای کاظم ملایی

موفقیت فیلم «کوپال» در جشنواره فیلم کلکته را به شما و عوامل این فیلم تبریک می‌گوییم و امیدواریم موفقیت های بین‌المللی تان ادامه یابد.

جشنواره جهانی فیلم فجر»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>