سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۳۹۶ در ۹:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

درخشش فیلم داستانی «یک روز بعد» در جشنواره آکادمی فیلم و هنر جنوب، شیلی

yek-rooz-bad

فیلم داستانی «یک روز بعد» به کارگردانی احسان همتی برنده چهار جایزه جشنواره آکادمی فیلم و هنر جنوب، شیلی شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم داستانی «یک روز بعد» به کارگردانی احسان همتی و تهیه کنندگی طیبه فلکیان، چهار جایزه جشنواره آکادمی فیلم و هنر جنوب، شیلی – SFAAF را برای سینمای ایران به ارمغان آورد.

جوایز فیلم داستانی «یک روز بعد» به قرار زیر است:

بهترین بازیگر مرد، سیامک مظفری

بهترین بازیگر زن، لیلا بارگاهی

بهترین طراحی صحنه و لباس، رضا قادری

و همچنین در بخش بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، جایزه سوم به احسان همتی تعلق گرفت.

فیلم داستانی «یک روز بعد» با روایت غیر خطی مرز بین شک و سوظن و واقعیت داشتن یک اتفاق را که منجر به از هم گسیختگی یک خانواده می شود را به چالش می کشد.

فیلم ماجرای مردی است که پس از بازگشتن از ماموریت چندین ماهه متوجه می شود که دوست صمیمی اش فوت کرده و در وصیت نامه ای تمام اموالش را به دختر او بخشیده، مرد که بدنبال فهمیدن حقیقت است درگیر اتفاقاتی جدید می شود.

عوامل فیلم داستانی «یک روز بعد» عبارتند از: تهیه کننده: طیبه فلکیان، کارگردان: احسان همتی، نویسنده: نیما رحیم پور، کیوان تقیه، بازیگران: سیامک مظفری، لیلا بارگاهی، یسنا جلالی، مدیر فیلمبرداری: آئین ایرانی، تدوین: امیر احمدی، طراح صحنه و لباس: رضا قادری، صدابردار: جمال دهقان، صداگذار: مهدی تنگستانی، طراح گریم: ارسلان امیری، طراحی گرافیک: آریافر خسروی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>