سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
حسین قناعت به «سوره سینما» گفت:

جایگزینِ حبس سوژه مجموعه تلویزیونی «محکومین» شد

hosein-ghenaat

حسین قناعت که فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» را روی پرده سینما دارد به زودی با مجموعه «محکومین» به تلویزیون می‌آید.

حسین قناعت درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش به خبرنگار سوره سینما گفت: این روزها کارگردانی مجموعه تلویزیونی «محکومین» با موضوع جایگزینِ حبس را دست دارم که به تهیه کنندگی بهروز مفید جلوی دوربین می رود. این مجموعه روایت‌های متفاوتی را در دل خود جای داده است و به قصه هایی می پردازد که در جامعه نمونه اش را دیده ایم.

قناعت همچنین توضیح داد: مجازات‌های جایگزینِ حبس عبارت از دوره مراقبت، خدمات عمومی رایگان، جزای نقدی، جزای نقدی روزانه و محرومیت از حقوق اجتماعی است که در صورت گذشت شاکی و وجود جهات تخفیف با ملاحظه نوع جرم و کیفیت ارتکاب آن، آثار ناشی از جرم، سن، مهارت، وضعیت، شخصیت و سابقه مجرم، وضعیت بزه دیده و سایر اوضاع و احوال، تعیین و اجرا می‌شود.

وی افزود: علاوه بر کارگردانی، نگارش ۶ قسمت از این مجموعه به عهده من بوده و باقی کار را طلا معتضدی به عهده گرفته است. در حال حاضر نیز تولید ۱۰ قسمت به من واگذار شده که این روزها ضبط چهارمین قسمت نیر به پایان رسیده است. هر قسمت هم موضوعی جدا با بازیگرانی متفاوت دارد و از آنجا که شخصا به فضاهای مفرح علاقمندم سعی می کنم در لابه لای صحنه ها از طنز موقعیت غافل نباشم اما گاهی برخی موضوعات مثل اعتیاد چنان تلخ است که به هیچ طریقی نمی توان با آن شوخی کرد.

وی در پایان اشاره کرد: محوریت این ۱۰ قسمت با حضور یک بازیگر ثابت در نقش مددکار اجتماعی شکل گرفته که مثل زنجیره موضوعات مجزا را به هم پیوند می دهد و نقش این مددکار را سپیده خداوردی ایفا می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>