سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نهمین شماره ماهنامه «سوره سینما» منتشر شد

sourehmag9

شماره جدید ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه آبان‌ماه ۹۶ منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، نهمین شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد مستند «راه دل» روایتی از سفر اربعین «مشتی اسماعیل» به چاپ رسیده است.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی حوزه هنری به موضوعاتی چون: گزارش مراسم رونمایی از مستند «راه دل» و بدرقه مسافران اربعین حسینی در حوزه هنری، گفت‌و‌گو با کارگردان مستند «راه دل»، گزارشی با عنوان «اربعین حسینی از نگاه هنرمندان»، گزارش آیین کلنگ زنی دومین پردیس سینمایی حوزه هنری در اصفهان، گفت‌و‌گو با ابراهیم داروغه‌زاده معاون نظارت و ارزشیابی وزارت اشاد و دبیر جشنواره فجر، گزارش دو نشست از سلسله نشست‌های «پدیدار شناسی سینمای ایران»، چندین یادداشت و گفت‌و‌گو با مدیران سازمان سینمایی حوزه هنری، اخبار و فعالیت‌های استانها و … پرداخته شده است.

sourehmag9 cover

این ماهنامه به سردبیری یزدان عشیری تهیه شده و آرش رمضانیان مجری طرح آن است. محیا رضایی، مریم اکبرلو، ابوالفضل ذوالفقاری، امید عشریه، راحله خدامی، نرگس ساجد، فاطمه پزشکی، محمدعلی حیدری، حامد نیکومرام و بهادر زارع به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.

نهمین شماره ماهنامه داخلی «سوره سینما» ویژه آبان‌ماه در ۴۸ صفحه و زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری به چاپ رسیده است.

دانلود شماره نهم ماهنامه «سوره سینما»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>