سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۳۹۶ در ۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

پرونده ثبت آثار بخش ملی جشنواره حسنات با ۱۷۰۰ اثر در دوره هفتم بسته شد

hasanat7 fest

بنا بر اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان پرونده ثبت آثار بخش ملی این دوره از جشنواره با ارسال یکهزار و ۷۰۰ اثر بسته شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، فراخوان هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان نیمه مرداد ماه سال جاری اعلام شد و پس از یک دوره تمدید، دبیرخانه این جشنواره به کار خود در حوزه ثبت آثار در اول آذر ماه پایان داد.

بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره در مجموع یک هزار و ۷۰۰ اثر در بخش ملی در سایت این جشنواره به ثبت رسیده است و هنرمندان می‌توانند تا نهم آذرماه آثار خود را به دبیرخانه هفتمین جشنواره حسنات اعلام کنند.

گفتنی است از مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه هفتمین جشنواره حسنات ۵۵۰ اثر در بخش فیلم‌نامه، ۶۷۶ اثر در بخش داستانی، ۱۱۱ اثر در بخش انیمیشن و ۳۶۳ اثر در بخش مستند بوده است.

همچنین لازم به ذکر است که یک هزار و ۳۸ هنرمند از  ۲۲۴ شهر کشور در بخش‌های داستانی، انیمیشن، مستند و فیلمنامه به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان آثار خود را ارسال کرده‌اند.

یاد آورمی‌شود که آخرین مهلت ارسال آثار عموم مردم کشور به بخش «هر شهروند یک فیلم کوتاه» جشنواره حسنات نیز اول بهمن ماه اعلام شده است و علاقمندان می‌توانند به منظور اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی hasanatfilm.ir مراجعه کنند ضمن اینکه تاکنون ۳۰۲ اثر نیز به این بخش از جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.

هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از ۱۱ تا ۱۴ اسفند ماه و مصادف با هفته احسان و نیکوکاری در اصفهان برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>