سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ خرداد ۱۳۹۲ در ۸:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب
بازیگر مجموعه «امام علی» (ع):

قالیباف به من باج نمی‌دهد/ انتقاد از عملکرد معاونت هنری وزارت ارشاد

behzad-farahani

بازیگر با سابقه تئاتر و سینما تاکید کرد به تئاتر ملی اعتقاد دارد و در این راستا فعالیت می‌کند.

بازیگر با سابقه تئاتر و سینما تاکید کرد به تئاتر ملی اعتقاد دارد و در این راستا فعالیت می‌کند.

بهزاد فراهانی بازیگر و کارگردان تئاتر به سوره سینما گفت: نمایشنامه‌ای با نام «خون و گل سرخ» نوشته‌ام که درخواست کردم آن را در سالن اصلی به صحنه ببرم اما مدیریت عنوان کرد که اگر بخواهم این نمایش را در تالار اصلی به صحنه ببرم بودجه به من تعلق نمی‌گیرد. یعنی اساسا بودجه به نمایش‌هایی که در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه بروند تعلق نمی‌گیرد.

بازیگر مجموعه «ماه مهربان» گفت: این قانون احتمالا از اختراعات جدید آقای شاه‌آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد است. نمی‌توانم از اجرای نمایش «خون و گل سرخ» بگذرم. به همین دلیل درخواست اجرا را به تالار مولوی ارائه کردم و منتظر پاسخ مدیریت این سالن هستم.

بازیگر مجموعه «امام علی (ع)» با اشاره به پر پرسوناژ بودن این نمایش تأکید کرد: با ۳۸ بازیگر این نمایش را به صحنه خواهم برد. به دلیل پر پرسوناژ بودن این نمایش به کمک نهادهای دولتی برای به صحنه بردن آن احتیاج دارم. نمایشنامه‌های من همیشه در راستای تئاتر ملی بوده‌اند. اما مدیریت این را در نظر نمی‌گیرد.

فراهانی درباره موضوع اجتماعی این نمایش گفت: در «خون و گل سرخ» خطابم به مردم است  و برخوردشان با مسائل اجتماعی. در شیوه اجرایی آن تحرک زیادی اتفاق خواهد افتاد. سالن مولوی می‌تواند سالن مناسبی برای اجرای این نمایش باشد. با اینکه من خودم از بنیانگذاران خانه هنرمندان بوده‌ام ولی جناب آقای قالیباف شهردار محترم از این باج‌ها به من نمی‌دهد که نمایشم را در تماشاخانه ایرانشهر اجرا ببرم. ایرانشهر متعلق به قالیباف و یارانش است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>