سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آذر ۱۳۹۶ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

رئیس سازمان سینمایی: امیدوارم سال جدید، سال تحول احوال سینما باشد

roonamayi-poster

محمدمهدی حیدریان گفت: سال دیگری از فعالیت‌های سینمایی را با رونمایی از پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و آغاز به کار هیات انتخاب این دوره از جشنواره آغاز می‌کنیم.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در رونمایی پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: سال دیگری از فعالیت‌های سینمایی را با رونمایی از پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و آغاز به کار هیات انتخاب این دوره از جشنواره آغاز می‌کنیم. سینما به عنوان تحول‌گر عصر حاضر مطرح است و سینمای ایران باید پشتوانه غنی و عظیمی داشته باشد که در جهان نماینده خوبی برای نشر فرهنگی و چشم‌اندازی برای دنیای آتی باشد. از سرزمینی نظیر ایران انتظار دور و دیری نیست که سینماگرانش بتوانند این نشر فرهنگ و آگاهی‌ و دانش را براساس نیازهای بشر امروز نمایندگی کنند.

او در ادامه اظهار داشت: ما وظیفه خود می‌دانیم که زمینه دست‌یابی به این آگاهی و تحول را فراهم کنیم و مثل همیشه دست نیازمان به سوی هنرمندان است تا با درک این نیاز در راستای تحول بشری اقدام کنند.

ساعتی پیش با حضور محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری و هیأت انتخاب سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، پوستر این دوره از جشنواره با طراحی حمیدرضا بیدقی رونمایی شد و در ادامه با اعطای احکام اعضای هیأت انتخاب بخش سودای سیمرغ این هیأت آغاز به کار کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>