سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

انتشار اولین تیزر رسمی مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی»

gooshvare

اولین تیزر مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به کارگردانی رضا فرهمند پیش از اکران این فیلم در جشنواره سینماحقیقت منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، اولین تیزر رسمی «زنانی با گوشواره‌های باروتی» جدیدترین اثر رضا فرهمند منتخب سه بخش ملی، بین‌الملل و شهید آوینی جشنواره فیلم حقیقت، پیش از آغاز جشنواره و نمایش این فیلم، منتشر شد.

این مستند درباره خبرنگاری عراقی به نام «نورا» است که مشغول تهیه گزارش از نبرد با داعش است و به همین واسطه با زنان مختلف داعشی و غیر داعشی مواجه می شود. در بخشی از «زنانی با گوشواره‌های باروتی»، زنان داعشی عرب، غیر عرب و زنانی را که قربانی داعش شده اند، می بینیم که  نورا، با آنها مواجه می‌شود.

رویکرد این مستند پرداختن به زنان و کودکانی است که در جنگ با داعش بودند. از همین رو برای اولین‌بار تصاویری از این زنان در یک اثر نشان داده می‌شود که تا به حال در هیچ مستند یا رسانه‌ای نمایش داده نشده است.

این فیلم روز یکشنبه ۱۹ آذر، ساعت ۱۸ در سالن شماره یک و روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در سالن شماره پنج، برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: مرتضی شعبانی، کارگردان: رضا فرهمند، مدیر تصویربرداری: رضا فرهمند، تصویربرداران: رضا فرهمند، مصطفی سیفی، قصی صاحب کاظم، تدوین:رضا فرهمند، فاطمه بنیادی، مصیب حنایی، آهنگساز:کریستف رضاعی، صدابردار: کیومرث محمدچناری، صداگذار: حسن مهدوی، پژوهش: مصطفی سیفی و رضا فرهمند، طراح پوستر: علی باقری، تبلیغات فضای مجازی: احسان جابری، مشاور رسانه‌ای: محسن دلیلی.

لینک دانلود: اولین تیزر رسمی مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>