سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آذر ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

اکران فیلم سینمایی «دختر…پدر…دختر» در گروه هنر و تجربه / رونمایی از پوستر

dokhtare pedar dokhtar

فیلم سینمایی «دختر…پدر…دختر» به کارگردانی پناه‌بر‌خدا رضایی از ۲۷ آذر در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، «دختر…پدر…دختر» به کارگردانی و تهیه کنندگی پناه بر خدا رضایی روایتی از داستان زندگی سه خواهر در طبیعتی بکر … یکی مسلول … یکی مجنون … یکی دلداده … با پیوندی از نقاشی و سینما را روایت می کند.

این فیلم تاکنون  در جشنواره مختلف به نمایش درآمده و واکنش مثبت منتقدان منتقدین ورایتی، هالیوود ریپورتر و اسکرین دیلی را بدنبال داشته است.

پناه برخدا رضایی فارغ التحصیل رشته هنر، با گرایش کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران است و تهیه کنندگی و کار گردانی ۴ فیلم سینمایی، ٢ تله فیلم، ۵٧ فیلم مستند و ١٨ فیلم داستانی کوتاه و تجربی را در کارنامه خود دارد و تاکنون بیش از ۱۳۰ جایزه ملی و بین المللی در جشنواره های مختلف را بدست آورده است.

فیلم های سینمایی همچون «گهواره ای برای مادر» ، «دختر…مادر…دختر» و«چراغی در مه» از جمله آثار وی است

اکران فیلم «دختر…پدر…دختر» از ۲۷ آذر ماه در گروه هنر و تجربه آغاز می شود ومراسم آیین دیدار و افتتاحیه فیلم نیز دوم دی ماه ساعت ۳۲۰ در موزه سینما برگزار می شود.

عوامل فیلم سینمایی «دختر…پدر…دختر» عبارتند از: نویسنده، تهیه کننده و کار گردان: پناه برخدا رضایی، مدیر فیلمبرداری: محمدرسولی، صدابردار: امیرعلی اعلایی، طراح صحنه و لباس : لیلی بک محمدی،تدوین : قاسم خدابنده لو، طراحی و ترکیب صدا : حسین قورچیان،موسیقی : امید رئیس دانا،تصحیح رنگ و نور: عماد خدابخش،طراح پوستر : بهزاد خورشیدی، مدیرتولید : فرشید آذری،دستیار کارگردان و برنامه ریز: کیانوش الطافی،مشاور رسانه ای: علی زادمهر.

بازیگران : رایا نصیری، رضا احمدنیا، جمیله رحیمی، خدیجه رحیمی، حسین رحیمی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>