سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب
فیلمی خاص درباره کودکان سندروم دان/

پایان فیلمبرداری در گرو ساخت یک دکور در ارتفاعات گیلان

bar-balhaye-khial

بهروز رشاد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بر بال‌های خیال» از پایان فیلمبرداری این فیلم در پنج روز آینده خبر داد.

بهروز رشاد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بر بال‌های خیال» از پایان فیلمبرداری این فیلم در پنج روز آینده خبر داد.

رشاد به سوره سینما گفت: فعلا فیلمبرداری متوقف شده و گروه مشغول ساخت یک دکور در ارتفاعات گیلان است. بعد از ساخت این دکور طی ۵ روز آینده یک دو صحنه باقی‌مانده از فیلم را فیلمبرداری خواهیم کرد و به این ترتیب فیلمبرداری به پایان خواهد رسید.

رشاد گفت: داستان این فیلم درباره سفر خیالی یک کودک مبتلا به سندروم دان است. این فیلم نه استار و نه سوپر استار دارد و یک فیلم خاص است. بازیگرانش همه بومی هستند و امیدوارم بتوانیم با چنین فیلمی موقعیت خوبی در جشنواره فیلم فجر امسال به دست بیاوریم.

وی درباره تأثیر رکود سینما بر تولید این فیلم گفت: گرچه سینما با شرایط خوبی همراه نیست ولی این فیلم طبق برنامه‌ریزی پیش رفت و مشکل خاصی نداشتیم. همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم در تاریخ اول اردیبهشت فیلم را کلید زدیم و طبق برنامه‌ریزی چند روز آینده فیلمبرداری را به پایان خواهیم برد.

این تهیه‌کننده درباره فیلم سینمایی «دامنه‌های سفید» به کارگردانی محمدابراهیم معیری گفت: در این مدت مشغول ساخت «بر بال‌های خیال» بودم و به محض فارغ شدن از تولید این فیلم توجه بیشتری به «دامنه‌های سفید» خواهم کرد. قصد دارم فیلم را به جشنواره‌های مختلف بفرستم.

در «بر بال‌های خیال» بهزاد حقیقی، رها بدرطالعی، مهدی مخبری، سیما محمدزاده و مسعود بدرطالعی به ایفای نقش می‌پردازند. فرهاد مهرانفر کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.