سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۶ در ۴:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

اکران‌های مردمی هشتمین جشنواره فیلم عمار از داراب شروع می‌شود

jashnvare ammar

مراسم افتتاحیه اکران‌های مردمی هشتمین دوره جشنواره فیلم عمار در شهرستان داراب استان فارس با حضور سید رسول منفرد، دبیر اجرایی این جشنواره، پنجشنبه ۲۳ آذرماه برگزار می شود.

به گزارش سوره سینما، مراسم افتتاحیه اکران‌های مردمی هشتمین دوره جشنواره فیلم عمار در شهرستان داراب استان فارس با حضور سید رسول منفرد، دبیر اجرایی این جشنواره، فردا پنجشنبه ۲۳ آذرماه برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این مراسم، فردا از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در دفتر حجت الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه داراب و با حضور فعالان فرهنگی و اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار در این شهرستان برگزار می شود.

گفتنی است هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از ششم الی ۱۵ دی ماه در تهران و دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود اما به روال سال‌های گذشته، اکران‌های مردمی این جشنواره پیش از افتتاحیه رسمی آن، شروع شده و علاقمندان جهت دریافت و اکران فیلم‌ها می‌توانند «ثبت نام» را به ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال یا به AmmarFilm.ir مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>