سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش فیلم «دانکرک» در دومین برنامه «سینماتک تهران» حوزه هنری

dunkirk-cinoteh

دومین جلسه از سری برنامه‌های «سینماتک تهران» با نمایش فیلم «دانکرک» ساخته کریستوفر نولان در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، در برنامه این هفته «سینماتک تهران» فیلم «دانکرک» ساخته کریستوفر نولان نمایش و با حضور مهمانان ویژه این برنامه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

«سینماتک تهران» با رویکرد اکران فیلم‌های مستند روز دنیا با ترجمه اختصاصی و جلسه نقد و بررسی فرمی و محتوایی آثار هر هفته در حوزه هنری برگزار می‌شود.

دومین برنامه «سینماتک تهران» روز دوشنبه ۲۷ آذرماه  ساعت ۱۶ در سالن سوره حوزه هنری برپا می‌شود و علاقمندان برای حضور در سری برنامه‌های «سینماتک تهران» با عضویت از طریق سایت cinoteh.com می‌توانند در این برنامه‌ها حضور یابند.

همچنین تسهیلاتی ویژه برای عضویت دانشجویان، منتقدان سینما و اهالی رسانه در باشگاه مخاطبان سینماتک تهران در نظر گرفته شده است که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


One thought on “نمایش فیلم «دانکرک» در دومین برنامه «سینماتک تهران» حوزه هنری”

  1. میلاد می‌گه:

    سلام.چرا این فیلم ها رو در سینماهای حوزه هنری شهرستان ها اکران نمیکنید؟ممنون میشیم اگر این امکان برای شهرستانی ها باشه که بتونیم فیلم های روز را در سالن سینما ببینیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>