سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آذر ۱۳۹۶ در ۳:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

پخش مجموعه مستند «خارج از دید» به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی

kharej az did

مجموعه‌ مستند ۱۰ قسمتی «خارج از دید» به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود.

به گزارش سوره سینما، «خارج از دید» عنوان مجموعه جدیدی است که مهدی نقویان مستندساز جوان کشورمان آن را تولید کرده است. مجموعه‌ای ۱۰ قسمتی که قرار است به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از شبکه سوم سیما به روی آنتن برود. این مستند که از تولیدات مرکز بسیج صداوسیما است، به روایت جز به جز آنچه که در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ و آشوب‌های پس از آن به وقوع پیوست، می‌پردازد.

نقویان که دو سال پیش با ساخت مستند «برادران» با موضوع زندگی شهید مهدی نوروزی از شهدای مدافع حرم و از نیروهای بسیجی فعال در فتنه ۸۸، به بخشی از وقایع پیش آمده در سال ۸۸ و نقش این شهید در برخورد با عوامل فتنه در آن سال پرداخته بود، حالا و با ساخت «خارج از دید» سعی کرده تا با روایتی دقیق به موشکافی لایه به لایه وقایع پیش آمده در این سال بپردازد.

شایان ذکر است، این مستند که در مرکز بسیج صدا و سیما تولید شده، قرار است به زودی از شبکه سوم سیما به روی آنتن برود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>