سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۶ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مژده لواسانی و محمد بحرانی به مستند مسابقه «فاز» پیوستند

lavasani_faazz

تازه ترین خبر درباره مستند مسابقه «فاز» (فرزند ایران زمین) پیوستن مژده لواسانی و محمد بحرانی به پروژه ساخت این برنامه است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان، مژده لواسانی مجری جوان و نام آشنای تلویزیون قرار است در نقش مجری بخش ها استودیویی مستند مسابقه فاز (فرزند ایران زمین) جلوی دوربین این برنامه قرار گیرد.

همچنین محمد بحرانی هنرمند و صداپیشه حرفه ای که بسیاری از مخاطبان او را با صداپیشگی شخصیت محبوب جناب خان به یاد دارند قرار است برای اجرای گفتارمتن این مسابقه نوجوانانه را برعهده بگیرد که لواسانی نیز در اجرای این گفتار متن ها در کنار او حضور خواهد داشت.

پخش مستند مسابقه فاز با محوریت نوجوانان از سه شنبه پنجم دی ماه آغاز خواهد شد. در این مسابقه ۲۸ نوجوان دختر و پسر طی هفت مرحله (فاز) برای انجام یک ایده عام‌المنفعه برای فعالیت های اجتماعی به رقابت می‌پردازند و در پایان افراد برگزیده نشان فرزند ایران زمین و جایزه اعتباری یکصد میلیون تومانی در قالب حمایت برای اجرای طرح برگزیده را از آن خود خواهند کرد.

فاز محصول مرکز اوج کودک و نوجوان است و با همکاری گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما تولید شده است. همچنین این برنامه اولین تجربه ساخت مستندمسابقه ویژه نوجوانان در ایران به شمار می آید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>