سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۶ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب
سوره سینما خبر داد:

«خانواده دکتر ماهان» به شمال کشور سفر می‌کنند

khoshrazm-ghavidel

مجموعه تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» با مشخص شدن عوامل در تهران و لاهیجان جلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، پیش تولید مجموعه تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز خوش‌رزم که پیش از این قرار بود از اوایل دی ماه وارد مرحله تصویربرداری شوند فعلا ادامه دارد و اگرچه عوامل پشت دوربین مشخص شده اند اما از بازیگران هنوز کسی به طور قطعی با این پروژه قرارداد نبسته است.

«خانواده دکتر ماهان» به نگارش نسرین خراشادی زاده در ۲۶ قسمت برای سیما فیلم تولید می شود و هنوز شبکه پخش آن مشخص نیست. ضمن اینکه بر اساس روایت داستان بخشی از کار در تهران تصویربرداری می شود و قسمت عمده آن در لاهیجان و شهرهای اطراف جلوی دوربین خواهد رفت. این سریال به نقش نوجوانان در خانواده، محیط زیست و حمایت از حیوانات می پردازد.

بهروز خوش رزم که پیش از این قرار بود در همکاری با فرهاد توحیدی سریال «مکتب مفاخر» را جلوی دوربین ببرد در این باره گفت: آن پروژه متوقف شده است و در حال حاضر هیچ برنامه ای برای آن نخواهم داشت. در حال حاضر فقط به «خانواده دکتر ماهان» فکر می کنم و بعد از آن اگر شرایطی دست داد به آن فکر می کنم.

این تهیه کننده همچنین قرار بود سال ها پیش پروژه ناتمام «چاه پنجاه» را به سرانجام برساند که در این باره نیز توضیح داد: این سریال ابتدا به تهیه کنندگی سید حسن بنی طبا آغاز به کار کرد اما به دلایلی متوقف شد و آن را به من پیشنهاد کردند و حدود ۱۰ ماه مداوم و ۵ سال غیر مداوم کار کردم اما امکان به جریان انداختنش میسر نشد.

بهروز خوش رزم تهیه کنندگی فیلم «شال سرخ» و مجموعه های «روزی روزگاری»، «آوای فاخته»، «بار دیگر زندگی»، «یک مشت پر عقاب» و «یلدا» را در کارنامه تلویزیونی خود دارد.

عوامل سریال «خانواده دکتر ماهان» عبارتند از تهیه کننده: بهروز خوش رزم، کارگردان: راما قویدل، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، نویسنده: نسیم خُراشادی زاده، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان‌زاده، طراح صحنه و لباس: سهیلا نعمتی، طراح گریم: مهین نویدی، برنامه ریز: سامرند معروفی، دستیار اول کارگردان: سیاوش رمضانلو، دستیار دوم کارگردان: نگار افشار، دستیار سوم کارگردان: محمدرضا جبلی، عکاس: مهران بی پروا، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>