سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ دی ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
احسان لطفیان به سوره سینما گفت:

«تایم لاین» اواخر سال کلید می خورد/ آغاز صداگذاری «بابای شکلاتی»

babaye-shokolati

احسان لطفیان که قرار است «تایم لاین» را اواخر سال در تهران کلید بزند، این روزها فیلم کوتاه «بابای شکلاتی» را در مرحله تدوین و صدا گذاری دارد.

کارگردان فیلم کوتاه «بابای شکلاتی» که اولین تجربه فیلمسازی خود را در شهر سمنان جلوی دوربین برده است در این باره به خبرنگار سوره سینما گفت: به تازگی فیلمبرداری به پایان رسیده و کار تدوین توسط ایمان لطفیان و صداگذاری به واسطه احسان افشاریان در حال انجام است.

لطفیان اظهار کرد: قصه فیلم در روز پدر روایت می شود که شاگرد اول ها قرار است در مدرسه از دست پدرهایشان جایزه بگیرند و بامزه ترین پدر را انتخاب کنند اما سپیده هفت ساله نمی تواند پدرش را به دلیل ظاهر غیر متعارفش به مدرسه ببرد و ماجرا ادامه دارد. «بابای شکلاتی» به هیچ وجه مناسبتی نیست و در هر زمانی می تواند قابل پخش باشد.

ehsan-lotfian

وی افزود: این فیلم را در حقیقت تلویزیون تولید کرده و در صددیم تا برای ارائه به جشنواره های داخلی و خارجی یک خروجی سینمایی از آن تهیه کنیم اما هنوز به طور قطعی برای نمایش عمومی برنامه مشخصی را تبیین نکردیم. «بابای شکلاتی» اولین تجربه فیلمسازی من است و بعد از این فیلم کوتاه دیگری را با عنوان «تایم لاین» شروع خواهم کرد که در یک فضای فانتزی روایت می شود.

لطفیان بیان کرد: تهیه «تایم لاین» به عهده خودم است و در تهران جلوی دوربین می رود و احتمالا از بازیگران شناخته شده تر و با چهره استفاده خواهیم کرد. فیلمنامه آن آماده است و امیدوارم بتوانیم اسفندماه این پروژه را کلید بزنیم.

babaye-shokolati2

عوامل فیلم کوتاه «بابای شکلاتی» عبارتند از: تهیه کننده: روح الله فخرو، نویسنده و کارگردان: احسان لطفیان، مدیر تولید: حامد معصومی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهدی ابراهیم خانی، تدوینگر: ایمان لطفیان، تصویر بردار: پوریا حیدری، صدابردار: سید رضا حسینی نیا، صداگذار: احسان افشاریان، طراح صحنه و لباس: محمد رحمانیان، چهره پرداز: زهرا بابایی، بازیگران: سعیده ولی پور، احمد سیاه رستمی، دینا زمانی، بهرام کمیجانی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>