سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ویژه‌ برنامه‌های شبکه دو سیما به مناسبت حماسه ۹ دی

tv2-9dey

شبکه دو سیما به مناسبت حماسه ۹ دی برنامه های متعددی از جمله مستندهای «روز بصیرت»، «حماسه مردم»، «زنده باد زندگی»، «عصر خانواده» و … را تدارک دیده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ مستند ” روز بصیرت” کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیماست که شنبه ۹ دی ساعت ۱۹:۵۰ پخش می شود. این مستند روایت گونه از حضور مردم در مقابله با فتنه و ابعاد جهانی حماسه مردم در ۹ دی می گوید. همچنین “حماسه مرم” دیگر مستند در نظر گرفته شده است که یکشنبه ۱۰ دی، ساعت ۱۹:۵۰ پخش خواهد شد.

برنامه “زنده باد زندگی” کاری از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی محمد جعفر خسروی شنبه ۹ دی، ساعت ۱۰:۳۰ به موضوع روز بصیرت و میثاق با ولایت می پردازد. این برنامه با پخش کلیپ و پلی بک های مرتبط و بحث و گفت و گو درباره جشنواره طراحی پوستر حماسه ۹ دی تقدیم مخاطبان می شود.

برنامه “عصر خانواده” کاری از گروه خانواده به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی نیز با پرداختن به موضوع حماسه ۹ دی و اشاره به بصیرت و آگاهی مردم به صورت زنده شنبه ۹ دی ساعت ۱۸ با مخاطبان همراه می شود.

پخش کلیپ ” پرتو خورشید” با صدای کسری کاویانی و شعری از سید کمال هاشم زاده هم از دیگر تدارکات شبکه دو سیما خواهد بود.

همچنین برنامه های “مثبت دو”، ” نگی که نگفتی”، ” نما دو”، با دعوت از کارشناسان و مهمانان فرهنگی و انقلابی به بررسی حماسه ۹ دی می پردازند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>