سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۳۹۶ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

امیرعلى دانایى مهمان برنامه «باهمستانِ سینما» مى‌شود

bahamestan danayee

امیرعلى دانایى بازیگر سینما و تلویزیون امشب مهمان بخش گفتگوى برنامه «باهمستانِ سینما» مى‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومى این برنامه، امیرعلى دانایى بازیگر تلویزیون و سینما  امشب چهارشنبه ۶دى مهمان برنامه زنده «باهمستانِ سینما» در شبکه جام جم خواهد شد و با محمدرضا مقدسیان، مجرى و منتقد سینما به گفت و گو خواهند نشست.

دانایى در سالهاى فعالیت خود در تلویزیون و سینما با کارگردانان صاحب نامى چون داریوش مهرجویى، بهروز افخمى و سیروس الوند همکارى داشته و با مجموعه «کلاه پهلوى» به کارگردانى ضیاء الدین درى در تلویزیون شناخته شد. او در حال حاضر فیلمهاى سینمایى «انزوا» به کارگردانى مرتضى على عباس میرزایى و «آپاندیس» به کارگردانى حسین نمازى را روى پرده سینماها دارد.

همچنین هومن ستوده در برنامه این هفته میزبان بهار جهان دوست و مریم وطن پور مجرى هاى کودک و نوجوان تلویزیون خواهد بود.تهیه کنندگی این برنامه بر عهده الهه بهبودی است.

«میز خبر» از دیگر بخش هاى برنامه «باهمستانِ سینما» است که  با اجرای میثم محمدی، روزنامه نگار و کارشناس سینما، به مرور جدیدترین اخبار و تحلیل رویدادهای سینما و تئاتر در داخل و خارج از کشور می پردازد.

این برنامه هر هفته چهارشنبه ها ساعت ٢٢ بصورت زنده از شبکه جام جم روی آنتن رفته و در بخش های مختلفی به مساله سینما و تئاتر می پردازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>