سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ دی ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
مجید مولایی به سوره سینما گفت:

تهران و قزوین مقصد بعدی «بانوی عمارت» است/ ادامه تصویربرداری تا خرداد۹۷

banooye-emarat1

عوامل مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد که این روزها در شهر کاشان جلوی دوربین می‌رود اوایل اسفند به تهران بر می‌گردند.

مجید مولایی تهیه کننده سریال «بانوی عمارت» درباره تازه ترین فعالیت تلویزیونی خود به خبرنگار سوره سینما گفت: این مجموعه با بازیگرانی چون پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی و… این روزها در کاشان تصویربرداری می شود و گروه تا اوایل اسفندماه در این شهر حضور دارند.

وی که قرار است تازه ترین کار خود را روی آنتن شبکه ۳ سیما ببرد درباره ادامه روند کار توضیح داد: بعد از آن به تهران برمی گردیم و بخشی از کار را جلوی دوربین برده و سپس ادامه تصویرداری در شهر قزوین انجام می شود که در مجموع و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ضبط این مجموعه تا خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.

banooye-emarat2

مولایی در رابطه با دومین همکاری اش با عزیزالله حمیدنژاد نیز گفت: پس از اینکه سریال «چرخ و فلک» را کار کردیم خوشبختانه در بحث کیفیت و انتقال پیام هر دو با هم اشتراک نظر داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که شرایط همکاری برای پروژه های بعدی نیز وجود دارد. به هر حال این کارگردان حساسیت های خاصی برای کار کردن دارد و این وسواس در تلویزیون سخت تر می شود.

وی ادامه داد: بعد از پخش مجموعه «چرخ و فلک» تهیه کنندگان دیگری هم بودند که به ایشان پیشنهاد همکاری دادند ولی به دلایلی این اتفاق نیفتاد و از طرفی من و او دوستی دیرینه داریم و امکان راحت تری برای کار دوم وجود داشت که امیدواریم به پروژه های بیشتری برسد.

banooye-emarat3

مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» که به قلم احسان جوانمرد نوشته شده است، داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند و مهران احمدی، پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری،غزل شاکری، اندیشه فولادوند، امیرحسین آرمان، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا بازیگران آن هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>