سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب
با حضور سینماگران و هنرمندان/

اکران ویژه «چه خوبه که برگشتی» در برج میلاد برگزار شد

che-khoobe-ke-bargashti

اکران ویژه فیلم تازه داریوش مهرجویی با حضور گسترده سینماگران در برج میلاد برگزار شد.

اکران ویژه فیلم تازه داریوش مهرجویی با حضور گسترده سینماگران در برج میلاد برگزار شد.

سوره سینما- یکشنبه شب ۲۶ خردادماه مراسم اکران ویژه فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم هنرمندان و سینماگرانی چون داریوش مهرجویی، رخشان بنی‌اعتماد، مانی حقیقی، همایون ارشادی، روح‌الله حجازی، ساره بیات، حسن پور‌شیرازی، رضا عطاران، وحیده محمدی فر، رویا تیموریان،رضا درمیشیان،  مسعود رایگان، مهناز افشار، علیرضا جعفری، نظام‌الدین کیایی، محمدرضا دلپاک، مهدی بدرلو، فریور معیری، محمدرضا غفاری،نادر سلیمانی، بهرام بدخشانی، محمد کارت، شهرام مکری، دانش اقباشاوی، رضا نوری، عزیزالله حاج مشهدی، علی علایی، ویشکاآسایش، و…حضور داشتند‌..

میهمانان زیادی از طرف کانون ایران نوین و شرکت تولیدی بیمکث به این مراسم دعوت شده بودند. مراسم کمی با تاخیر شروع شد. سپس با آغاز مراسم و تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران مجری برنامه از داریوش مهرجویی دعوت کرد که برای حضار صحبت کند، که وی با تشویق حاضران روی صحنه آمد.

داریوش مهرجویی ابتدا از حضور میهمانان که با وجود ترافیک برای این مراسم به برج میلاد آمدند تشکر کرد و کمی درباره فلسفه ساخت فیلمش و مضمونی که فیلم سعی دارد آن را پیگیری کند توضیح داد. در آخر مهرجویی از حضار خواست که کلیه عوامل و بازیگرانی که در این فیلم با او همکاری کرده‌اند تشویق کنند تا روی صحنه بیاید.

بازیگران و عوامل با تشویق روی صحنه آمدند و از طرف کانون ایران نوین و شرکت بیمکث تقدیر شدند. بعد از آن رخشان بنی‌اعتماد با تشویق حاضران روی صحنه آمد و به مردم ایران و خصوصا جوانان رای اولی تبریک گفت که با حضورشان در انتخابات سبب شدند با انتخاب دولت جدید فضای بهتر و پرامید برای ایران و ایرانیان رقم بخورد. بعد از صحبت‌های رخشان بنی‌اعتماد فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» برای میهمانان به نمایش در آمد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>