سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

یازدهمین شماره ماهنامه «سوره سینما» منتشر شد

SourehMag.11

شماره جدید ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه دی‌ماه ۹۶ منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، یازدهمین شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد از فیلم سینمایی «سرو زیر آب» محصول مشترک سازمان سینمایی حوزه هنری به مناسبت حضور این فیلم در بخش «سودای سیمرغ» سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر به چاپ رسیده است.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی حوزه هنری به موضوعاتی چون: یادداشت «سینما پاتوق» حوزه هنری و پاسخ به یک نیاز مهم، فراخوان به روز رسانی اطلاعات سینماگران در بانک جامع اطلاعات سینمای ایران، گزارش آغاز به کار «سینما پاتوق» حوزه هنری ، گزارش کارگاه فیلمنامه‌نویسی کودک و نوجوان حوزه هنری، گزارشی از برگزاری برنامه «سینماتک» در حوزه هنری، پاسداشت نادر طالب زاده، گزارشی از حضور حوزه هنری در ادوار جشنواره فیلم فجر ، گزارشی از مراسم تودیع و پاسداشت فاضل نظری، گزارش اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم عمار و چندین یادداشت و گزارش درباره حضور فیلم سینمایی «سرو زیر آب» در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر، اخبار و فعالیت‌های استانها و … پرداخته شده است.

SourehMag.11.cover

این ماهنامه به سردبیری یزدان عشیری تهیه شده و آرش رمضانیان مجری طرح آن است. محیا رضایی، الناز نعمتی، امید عشریه، راحله خدامی، نرگس ساجد، فاطمه پزشکی، محمدعلی حیدری، حامد نیکومرام و بهادر زارع به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.

یازدهمین شماره ماهنامه داخلی «سوره سینما» ویژه دی‌ماه در ۶۰ صفحه و زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری به چاپ رسیده است.

دانلود شماره یازدهم ماهنامه «سوره سینما»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>