سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب
سریال جدید کارگردان «مختارنامه» به زودی کلید می‌خورد/

اصلانی، تنابنده، طباطبایی و مهرانفر با میرباقری همکاری می‌کنند

aslani-tanabande

مجموعه‌ای از بهترین بازیگران تئاتر و سینما در مجموعه تازه داوود میرباقری مقابل دوربین می‌روند.

مجموعه‌ای از بهترین بازیگران تئاتر و سینما در مجموعه تازه داوود میرباقری مقابل دوربین می‌روند.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، داوود میرباقری کارگردان سینما و تلویزیون مدتی است پیش تولید سریال جدید خود را آغاز کرده است. این سریال برخلاف چند سریال پیشین این کارگردان همچون «مختارنامه»، «معصومیت از دست رفته» و «امام علی» (ع) مضمونی اجتماعی دارد که در یک ملودرام خانوادگی روایت می‌شود. نام این سریال هنوز قطعی نشده و تهیه‌کنندگی آن را مسعود پاکدل و مهران برومند برعهده دارند. این سریال محصول موسسه رسانه‌های‌ تصویری است که احتمالا قرار است از شبکه خانگی توزیع شود.

 تا کنون حضور فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، طنازطباطبایی، احمد مهرانفر، حمیدرضا آذرنگ و علیرضا جعفری در این مجموعه قطعی شده است. با تکمیل عوامل و بازیگران طی چند روز آینده این سریال در تهران کلید می‌خورد. داوود میرباقری یکی از موفق ترین مجموعه سازان این سال‌های تلویزیون کارگردانی مجموعه‌های «رعنا»، «گرگ‌ها» و فیلم‌های «آدم برفی»، «ساحره» و «مسافر ری» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>