سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۳۹۶ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

علیرام نورایی بازیگر «امپراطور جهنم»: این فیلم واکنش رسانه‌هاى جهان را به دنبال دارد

emperatoor-jahanam

علیرام نورایى بازیگر فیلم امپراطور جهنم در آستانه حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر این فیلم را اثری با ویژگیهاى سخت امّا لذتبخش توصیف کرد .

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومى فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» علیرام نورایى که یکی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی است، در ارتباط با حضور در این اثر سینمایی گفت : در کنار گروهى که آقاى خزاعى و آقاى شیخ طادى دور هم جمع کرده بودند پیش تولید و دورخوانى فیلمنامه  را انجام دادیم که مراحل سختى داشت امّا در کنار استاد على نصیریان و دیگر بازیگران به خوبى طى شد .

وى افزود : ۹۹ درصد از پلان ها در فضاى ویژوال افکت و پرده آبى میگذشت که بطور طبیعى براى ما بازیگران کار را سخت تر هم میکرد به دلیل آنکه ما هنوز چندان با فضاهاى شبیه به پرده آبى به روز نیستیم ، با اینحال تجربه خوبى بود .

نورایی در ادامه اظهار کرد : انرژى و انگیزه و مدل کار کردن آقاى نصیریان در این فیلم نیز همه را شگفت زده کرده بود چرا که نقش او بسیار نقش سختى بود و من به نوبه خودم از لحظه به لحظه این حضور براى آموختن حرفه اى کار استفاده کردم.

وی درباره نقش خود در امپراطور جهنم گفت: من نقش یک جوان داعشى را بازى میکردم. خط کلى داستان اشاره می‌کند به چگونه شکل گرفتن گروه هاى تکفیرى به دست وهابیت و آل سعود و اتفاقى که خودشان رقم زدند و حالا دامن خودشان را گرفته است.

این بازیگر همچنین درباره پیش بینى اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت :مطمئن هستم رسانه هاى منطقه نسبت به این فیلم و موضوع آن حساس خواهند شد زیرا کار ویژگی‌هایى دارد که جهانى است به ویژه در رابطه با سیاست بین الملل و کشورهاى سازنده ى داعش حرف هاى زیادى دارد. بنابراین بازتاب و واکنش امپراطور جهنم در رسانه هاى منطقه و جهان قابل توجه خواهد بود.

نورایى در پایان خاطرنشان کرد : در بخش دکور، جلوه هاى ویژه و بازیگرىِ استاد على نصیریان و همچنین کارگردانى باوسواسِ آقاى پرویز شیخ طادى با یک اثر دیدنى روبرو خواهیم شد و در بخش مضمون و پیام فیلم هم مطمئن هستم مخاطبان بعد از تماشاى این کار آگاهى شان افزون خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>