سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

اکران مردمى «هایلایت» با یادى از ناصر حجازى برگزار شد

hilight-arike

اکران مردمى فیلم «هایلایت» در اریکه ایرانیان، با حضور دختر و همسر ناصر حجازى و استقبال از سوى مردم برگزار شد.

به گزارش سوره سینما، اکران مردمى فیلم «هایلایت» در اریکه ایرانیان، با فضاى فوتبالى به واسطه حضور دختر و همسر مرحوم ناصر حجازی، اسطوره آبی‌های پایتخت و فرشته کریمی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با استقبال قابل توجهى از سوى مردم برگزار شد.

در این برنامه قریبیان «هایلایت» را یک فیلم مستقل واقعى خواند و گفت: هایلایت اگر اغراق نکنم جزو ٢، ٣ فیلم مستقل جشنواره است، چراکه هستند فیلم هایى که ظاهرا مستقل اند اما به شدت حمایت ارگانى دارند و در نهایت کارها به صورت سورى به نام تهیه کننده تمام مى شود.

وى ادامه داد: همچنین این فیلم از بین تعداد زیادى اثر که شاید بزرگتر بودند و سروصداى بیشترى داشته بین فیلم هاى مسابقه جشنواره فجر، با رقباى قدرتمندى قرار گرفته و این به خودى یک برد محسوب مى شود

سام قریبیان، آزاده زارعى، الهه حصارى، ساسان سالور و جمعى از عوامل این فیلم، جزو چهره هایى بودند که شب گذشته، همراه با مخاطبان خود به تماشاى  «هایلایت» نشستند.

همچنین عوامل این فیلم چهارشنبه ١٨ بهمن ساعت٢٠  در پردیس کوروش حاضر می شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>