سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب
جنیدی و مطیع به جمع بازیگران پیوستند/

تصویربرداری مجموعه «باغ سرهنگ» ادامه دارد

bagh-sarhang

تهیه‌کننده مجموعه «باغ سرهنگ» از ادامه تصویربرداری این سریال خبر داد.

تهیه‌کننده مجموعه «باغ سرهنگ» از ادامه تصویربرداری این سریال خبر داد.

مجید اوجی درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش تصویربرداری سریال «باغ سرهنگ» را به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام شروع کردیم، که حدود ۷۰ درصد آن تصویربرداری شده است. تصویربرداری در لوکیشن‌های مختلفی در تهران پپیگیری شده و در حال حاضر تصویربرداری در بیمارستانی واقع در زعفرانیه ادامه دارد.

وی افزود: بازیگر جدیدی به این سریال اضافه نشده است. شبکه پخش‌کننده «باغ سرهنگ» هنوز مشخص نیست، اما مجموعه محصول صدا و سیما است و مطمئنا از یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن می‌رود. تدوین مجموعه همزمان توسط روزبه کلباسجی انجام می‌شود و موسیقی را امید کرامتی می‌سازد.

مجید صالحی، محمد مطیع، فلامک جنیدی، نیما فلاح، مریم سعادت، آناهیتا همتی، سحر ولدبیگی، فاطمه هاشمی، افسر اسدی، فرهاد بشارتی، محمدرضا عباس‌نژاد، مجید شهریاری، نسترن سالار و… بازیگران اصلی این مجموعه هستند. «باغ سرهنگ» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای با مضمونی کمدی تولید می‌شود و در خلاصه داستانش آمده: یک خواننده جوان برای ضبط آلبوم موسیقی خود دچار مشکل مالی شده است. او تصمیم می‌گیرد با عقد نامزد خود از وام ازدواج برای حل مشکلش استفاده کند. بعد از عقد آنها برای اینکه جایی برای زندگی ندارند تصمیم می‌گیرند باغ متروکه سرهنگ که از اقوام دور اوست برای زندگی استفاده کنند. آنها در باغ با اتفاق عجیبی مواجه می‌شوند.

فلورا سام کارگردانی مجموعه‌های «راز پنهان»، «توطئه فامیلی»، «تا رهایی»، «نشانی»، «ماه عسل» را در کارنامه خود دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>