سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۳۹۲ در ۲:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب
اکبر عبدی در یک کمدی دیگر/

«جا به جا» در انتظار اکران عید فطر

jabe-ja

تهیه‌کننده فیلم «جا به جا» به کارگردانی علی توکل‌نیا از اکران این فیلم در عید فطر خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم «جا به جا» به کارگردانی علی توکل‌نیا از اکران این فیلم در عید فطر خبر داد.

حسن توکل‌نیا به سوره سینما گفت: ابتدا قرار بود «جا به جا» در نوبت اکران آغاز تابستان فیلم به نمایش در بیاید، اما در نهایت تصمیم گرفتیم آن را عید فطر اکران کنیم. به فروش این فیلم امیدوار هستم و فکر می کنم قابلیت جذب مخاطب را داشته باشد.

این تهیه کننده سینما در پاسخ به این سوال که از دولت آقای روحانی چه انتظاری دارد، گفت: باید به بخش خصوصی تولید بهای بیشتری داده شود و ۹۰ درصد تولیدات در دست این گروه باشد و دولت تنها برای ساخت پروژه های خاص وارد شود. باید به امور زیربنایی توجه شود و سالن های سینمایی بیشتری احداث کنند.  دیگر آنکه از حجم ممیزی ها کم کنند، چون این موضوع باعث کور شدن خلاقیت می شود. همه ما مسلمان هستیم و دارای ارزش های مشترک. بنابراین این ممیزی ها تنها موجب مصنوعی شدن اثر می‌شود که رکود مخاطب را در پی دارد.

«جا به جا» داستان فردی را روایت می کند که با یک فرمانده جنگ اشتباه گرفته می شود و باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در زندگی اش می شود. اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد، مهران غفوریان، مهران رجبی و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>