سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

اولین اکران مردمى «بدون تاریخ، بدون امضا» در پردیس کورش برگزار شد/ ١٠ سانس فوق‌العاده در ۴٠ دقیقه

bedoone-tarikh

اولین اکران مردمى فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند در پردیس کورش برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومى پردیس کورش ، بامداد گذشته عوامل فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» با مخاطبانشان دیدار کردند.

نوید محمد زاده، زکیه بهبهانى، سعید داخ ، وحید منافى، علی جلیلوند و وحید جلیلوند در این اکران مردمى حاضر شدند. نوید محمد زاده  ضمن خوش آمدگویى به مخاطبان فیلم گفت: بسیار خوشحالم چون در فیلمى بازی کرده ام که بعد از تماشاى آن مى توانم با افتخار در چشم شما نگاه کنم.

او به حرف هایش این را علاوه کرد: خدا را شکر فیلمسازان شریفى مثل برادران جلیلوند در سینماى ما کار مى کنند که با شرافت براى مردم فیلم مى سازند.من همیشه دنبال این بوده ام که انتخاب کنم و خدا را شکر  که انتخاب مى شوم براى سینمایى که براى مردم است نه علیه مردم.

محمدزاده که با گریم جدیدى در اکران مردمى کورش حاضر شده بود با شوخى حرف هایش را این طور ادامه داد: وقتى مو و ریشم را زدم ، تازه فهمیدم آقاى هاشم پور چقدر جذاب است و ما نیستیم. این حرف او تشویق جمعیت را به همراه داشت.

وحید جلیلوند نیز ضمن تشکر از استقبال مردم گفت: فیلم ما خیلی پیام پیچیده ای ندارد. ما در یک فیلم ساده با یک درام ساده سعی کرده ایم پیغامى را به مخاطب منتقل کنیم که امیدوارم این پیغام به خوبى و بدون لکنت به شما منتقل شود.

این مراسم اکران مردمى  از ساعت٠٠:١٠ بامداد آغاز شد و به علت استقبال بى نظیر مخاطب با طول زمانى ۴٠ دقیقه یعنى  تا ساعت ٠٠:۵٠ در ٩سانس تمدید شد که یک رکورد تازه در سینماى ایران محسوب مى شود و به نام پردیس کورش ثبت خواهد شد.پردیس کورش بزرگترین و پر مخاطب ترین پردیس سینماى ایران است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>