سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب
مرجان اشرفی‌زاده:

تغییر مدیریت‌ها تولید «وزن بودن» را به تعویق انداخت

marjan-ashrafi-zadeh

مرجان اشرفی‌زاده از نامشخص بودن وضعیت تولید فیلم سینمایی «وزن بودن» به خاطر تغییر مداوم مدیریت‌ها و شرایط مالی تلویزیون انتقاد کرد.

مرجان اشرفی‌زاده از نامشخص بودن وضعیت تولید فیلم سینمایی «وزن بودن» به خاطر تغییر مداوم مدیریت‌ها و شرایط مالی تلویزیون انتقاد کرد.

اشرفی‌زاده به سوره سینما گفت: قرار بود فیلم «وزن بودن» را خردادماه کلید بزنم تا به حال چند بار پیش‌تولید این فیلم را انجام داده‌ام ولی متأسفانه هر بار به خاطر نابه‌سامانی‌های تغییر مدیریت‌ها و شرایط مالی تلویزیون برنامه‌ریزی‌های ما به هم ‌خورده است.

کارگردان «نامه‌های خیس» گفت: هنوز معلوم نیست فیلم را تلویزیونی می‌سازیم یا سینمایی. شاید هم به شبکه خانگی فکر کنیم. این فیلم اجتماعی و معناگراست و درباره رضایت داشتن و رضایت نداشتن از زندگی است. سال گذشته قرار بود فیلم را بسازیم و به جشنواره سی و یکم برسانیم اما این اتفاق نیفتاد و پروژه چند روز قبل از کلید خوردن متوقف شد.

وی افزود: امیدوارم این فیلم را امسال بسازم و شرایط برای ساخت هموار شود. قطعا با یک گروه خوب فیلم را می‌سازم. دوست دارم با افرادی که در تجربه‌های قبلی کنارم بوده‌اند در این فیلم همکاری کنم ولی برای انتخاب مجدد عوامل «وزن بودن» باید ببینیم برنامه زمانی دوستان چطور است.

اشرفی‌زاده ساخت چند فیلم کوتاه و فیلم‌های تلویزیونی «نامه‌های خیس»، «عطر بارانی» و… را در کارنامه دارد.

فیلمنامه «وزن بودن» را شیرین صالحی نوشته و احمد بهرامی تهیه‌کننده آن است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>