سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۶ در ۶:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «دعوت‌نامه» از چهارشنبه دوم اسفند در گروه استقلال اکران شد

davatnameh

فیلم سینمایی «دعوت‌نامه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید، از روز گذشته چهارشنبه دوم اسفند در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «دعوت‌نامه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید، که از روز گذشته در سینماهای سراسر کشور اکران شده است، ‎بعد از حمایت شرکت «بیز»، میثم پویان فر خواننده کشورمان نیز ترانه‌ای را بانام «مقصر» به تماشاگران این فیلم تقدیم کرد.

«دعوت‌نامه» به‌طور مشترک توسط مهرداد فرید و حمید چمنی نوشته‌شده و یک برش اجتماعی و روانشناسی از زندگی طبقات مختلف جامعه است. این فیلم روایتگر زندگی شخص درمانده‌ای به نام رضاست که در مشهد زندگی می‌کند و کارش این است که از زائران حرم امام رضا (ع) دزدی کند و از این راه زندگی بگذراند اما درنهایت دزدی‌های او، داستان‌های جدیدی را برای مال‌باختگان رقم می‌زند…

«دعوت‌نامه» که سال گذشته در بخش میهمان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، ششمین تجربه فیلم‌سازی مهرداد فرید در سینما پس از ساخت فیلم‌های «آرامش در میان مردگان»، «همخانه»، «ازمابهتران»، «زن‌ها شگفت‌انگیزند» و «بی‌تابی بیتا» است.

حمیدرضا آذرنگ، شقایق فراهانی، میترا حجار، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، با معرفی: سحر کریمی و غزل فرید بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل فیلم سینمایی «دعوت‌نامه» عبارتند از: مدیر فیلم‌برداری: بایرام فضلی، تدوین: مهرداد فرید، موسیقی: فرهاد غیاثی، صدابردار: وحید مقدسی، صداگذاری، میکس و ترکیب صداها: حسین قورچیان، طراح چهره‌پردازی: علی‌رضا جواد پور، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، عکاس: مهدی حیدری، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: رضا بداقی، محصول کارگاه سینمایی فرید و بنیاد سینمایی فارابی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>