سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز به کار جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان/ ادای احترام به مقام شهدا

kashan

پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان جمعه چهارم اسفند با ادای احترام به مقام شهدا رسماَ کار خود را آغازکرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره منطقه‌ای کاشان، پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با حضور ابریشمی‌راد شهردار، جوادی‌مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران انجمن سینمای جوانان ایران و هنرمندان در گلزار شهدای کاشان (دارالسلام گلابچی) و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز به کار کرد.

در این مراسم حاضران با قرائت فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم را گرامی داشتند و با آرمان‌ ایشان تجدید میثاق کردند.

پس از این مراسم مسئولین و هنرمندان با حضور در خانه عامری‌ها، نمایشگاه عکس جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان را افتتاح کردند. این نمایشگاه در دو بخش مسابقه جشنواره و کاشان‌شناسی در نگارخانه‌های سهراب سپهری و ملک‌الشعرای بهار در خانه عامری‌ها برپا شده  و تا هفتم اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ شب برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
در نمایشگاه این جشنواره، ۴۲ تک‌عکس و مجموعه عکس راه‌یافته به بخش مسابقه از ده استان کشور به نمایش گذاشته شده است.

پنجاه‌و‌نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در سه بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس، از تاریخ ۴ تا ۷ اسفندماه سال‌‌جاری توسط انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان برگزارمی‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>