سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۶ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ژاله صامتى در بخش گفت‌وگوى ویژه برنامه زنده «باهمستانِ سینما»

zhale-sameti

ژاله صامتى امشب چهارشنبه ١۶ آذر در بخش گفت‌وگوى ویژه برنامه زنده «باهمستانِ سینما» با محمدرضا مقدسیان به گفت‌وگو خواهد نشست.

به گزارش سوره سینما، ژاله صامتى بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امشب چهارشنبه ١۶ آذر در بخش گفت‌وگوى ویژه برنامه زنده «باهمستانِ سینما» به تهیه‌کنندگى الهه بهبودى، با محمدرضا مقدسیان مجرى، منتقد و روزنامه‌نگار سینما به گفت‌وگو خواهند نشست.

این برنامه هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ٢٢ بصورت زنده از شبکه جام جم روى آنتن رفته و در بخش هاى مختلفى به مساله سینما و تئاتر مى‌پردازد. هومن ستوده از دیگر مجریان برنامه «باهمستان سینما» است.

«باهمستان سینما» با محوریت رویدادهاى سینمایى و تئاترى بخش هاى متنوعى از جمله گفتگو با برنامه سازان شبکه جام جم، گفتگوى ویژه را براى مخاطبان داخل و خارج از کشور مدنظر قرار داده است و «میز خبر» نیز یکى از بخش هاى دیگرى است که با اجراى میثم محمدى، روزنامه نگار سینمایى و محمدرضا مقدسیان به مرور اخبار و تحلیل رویدادهاى سینما و تئاتر مى‌پردازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>