سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۲ در ۳:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب
نیمه شعبان/

۲۰ عروس و داماد مهمان برنامه «ویتامین ۳» می‌شوند

vitaminc

برنامه «ویتامین ۳» با اجرای علی ضیا به صورت ویژه در نیمه شعبان روی آنتن می‌رود.

برنامه «ویتامین ۳» با اجرای علی ضیا به صورت ویژه در نیمه شعبان روی آنتن می‌رود.

سوره سینما- برنامه صبحگاهی «ویتامین۳» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی و با اجرای سیدعلی ضیاء ویژه برنامه‌ای را به مناسبت نیمه شعبان روانه آنتن می‌کند که در آن ۲۰ زوج با حضور بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران با یکدیگر پیمان ازدواج می‌بندند. این برنامه که دوشنبه سوم تیر روی آنتن می‌رود، ساعت ۱۱ صبح آغاز شده و بخش اول آن تا ساعت ۱۳ ادامه دارد. پس از پذیرایی مهمانان و صرف ناهار، برنامه از ساعت ۱۵ ادامه پیدا می‌کند و تا ساعت ۱۹ آنتن شبکه سه سیما را به خود اختصاص می‌دهد.

مهران رجبی، جمشید مشایخی، رضا قوچان نژاد، خسرو حیدری، پژمان بازغی، سام درخشانی، مرجانه گلچین، نیوشا ضیغمی، ماه چهره خلیلی، رضا صادقی و محمد علیزاده از جمله بازیگران، خوانندگان و ورزشکارانی هستند که در جشن نیمه شعبان ویتامین۳ شرکت می‌کنند.

قرار است به هر زوج مبالغی هدیه نقدی داده شود و برگزاری مسابقه بین آنها نیز از جمله آیتم‌های برنامه به سردبیری افشین حسین خانی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>