سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اسفند ۱۳۹۶ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

«روبی و جوجه‌ها» در نوروز به شبکه دو می‌آیند

roobi-va-joojeha

«روبی و جوجه‌ها» انیمیشن برگزیده دهمین جشنواره پویانمایی تهران و برنده جایزه کارگردانی جشنواره تلویزیونی جام‌جم، ایام نوروز از شبکه دو پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی استودیو گنبدکبود، سیزده قسمت از انیمیشن روبی و جوجه‌ها به کارگردانی بابک و بهنود نکویی هر روز در برنامه کودک و نوجوان شبکه دو پخش می‌شود.

برادران نکویی درباره زمان پخش این سریال انیمیشنی توضیح دادند که روبی و جوجه‌ها، از اول فروردین، هر روز حوالی ساعت ۱۳:۵۰ در مجموعه برنامه کودک شبکه دو و پیش از مجموعه کلاه قرمزی به نمایش در خواهد آمد.

سریال انیمیشنی روبی و جوجه‌ها قصه تلاش‌های بی‌نتیجه روباهی است که تلاش می‌کند خروس و خانواده‌اش را از مزرعه بیرون کند اما معمولا با هوشیاری جوجه‌ها تیرش به سنگ می‌خورد.

این سریال انیمیشنی به صورت دو بعدی در استودیو گنبدکبود تولید شده و از جمله قسمت‌های آن می‌توان به این موارد اشاره کرد: خروس‌خون، اگه می‌تونی منو ببین، سفر به اعماق زمین، داروی شگفت‌انگیز روبی، جواهر گمشده، فرار بزرگ، سکسه، دایناسور کوچولو، مسافری از فضا، ستاره اسرار آمیز، دور دنیا در یک روز، رام کردن دم سرکش و خوابم می‌آید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>