سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۳۹۷ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

اطلاعیه روابط عمومی پردیس «کورش» درباره نمایش آثار «هنر و تجربه»

koorosh-pardis

روابط عمومی پردیس سینمایی «کورش» درباره معضل رخ داده برای نمایش آثار «هنر و تجربه» اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سوره سینما، متن اطلاعیه روابط عمومی پردیس سینمایی «کورش» به شرح زیر است:

«به نام خدا

بی‌شک پردیس سینمایی کورش به‌عنوان بزرگترین و پرمخاطب‌ترین پردیس سینمایی یا به نقل از روابط عمومی محترم  هنر و تجربه به عنوان مهمترین گلوگاه نمایشی کشور، حمایت از تمامی فیلم‌های در حال  اکران را درصدر وظایف خود می‌داند.

دو روز گذشته خبری با مضمون هشدار جهت  تحریم سینما کورش در خصوص فیلم‌های هنر و تجربه منتشر شد که  به نظر می‌رسید ضمن احترام دوطرفه موجود بین مجموعه‌ها نکاتی نیز وجود دارد که لازم به توضیح ودرنهایت تعامل است.

گروه محترم و شریف هنر و تجربه شش ماه است که قرارداری با این مجموعه ندارد و پردیس سینمایی کورش با نگاه حمایت و پشتیبانی  تمامی فیلم‌های مربوط به هنر و تجربه را اکران می‌کند پس در نتیجه نگرانی نگاه سرمایه سالاری از طرف سینمای متفکر هنر و تجربه نسبت به پردیس کورش نباید وجود داشته باشد چه بسا که  مجموع پرداخت شش ماه از  آخرین قرارداد بسته شده نیز با این پردیس تسویه نشده است.

نکته دوم این‌که کمترین ظرفیت سینما کورش ۱۹۰ صندلی است و تجربه این چندسال نشان داده که بیشترین تعداد مخاطب هنر و تجربه در اکثر سانس‌ها ۱۰ یا ۱۵ نفر بوده که به همین دلیل سالن مجهز وی آی پی کورش که ده‌نفره است در اختیار این دسته از مخاطبان قرار می‌گیرد.

می‌شود فیلم کوپال را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های هنر و تجربه دانست که در بهترین روز بیشترین تعداد بلیت فروخته شده‌اش بیست و پنج نفر بوده است. در بیشتر مواقع مخاطبان با برنامه ریزی در سانس بعدی این فیلم را تماشا کرده‌اند.این‌که شاید یک یا دو نفر با ظرفیت پر روبه رو شده باشند هرگز دلیل مناسبی برای اعتراض نیست.چرا که برخی سانس‌ها در برخی روزها حتی یک نفر مخاطب نیز ندارد از طرفی دیگر فراموش نکنیم که درحال حاضر فیلم‌های خوبی در حال اکران هستند که به اقتصاد  و رونق سینما نیز کمک می‌کنند. طبیعی است که ما درمورد  این فیلم‌ها با تعداد بالای مخاطب روبه رو هستیم پس  لازم است به این حجم از مخاطب نیز احترام گذاشته شود که دقیقا کارگردان محترم فیلم کوپال نیز به خاط مخاطب و از جنس همین احترام اعتراض کرده است.

سینمای هنر و تجربه برای پردیس کورش سینمای مهم و ارزشمندی است و این نکته قابل انکار نیست چرا که نگاه تازه‌ای را وارد چرخه اکران کرده است به همان اندازه مخاطب سینما نیز برای کورش مهم و ارزشمند است درنتیجه مدیریت کردن هر دوی این ارزش‌ها با توجه به کمیت و کیفیت  فیلم‌ها در چهارچوب قانون و توافق اتفاق می‌افتد. از سینمای هنر و تجربه انتظار درک این موضوع را بدون نگرانی و برچسب زدن همراه اعتماد خواهانیم. چرا که اعتقاد داریم «هنر و  تجربه» سینمای متفکر و قابلی است و ما هرگز در حمایت کردن از « هنر و تجربه» کوتاهی نخواهیم کرد. در آخر املای درست پردیس کورش بدین شکل است که بسیار از رعایت کردن این امر خرسند خواهیم شد.

مدیر روابط عمومی پردیس سینمایی کورش»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>