سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۳:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از لوگوی مجموعه «رقص روى شیشه»

Raghs Roye Shishe

لوگوى مجموعه پربازیگر «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه رونمایى شد.

به گزارش سوره سینما، لوگوى مجموعه شبکه نمایش خانگى «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه کنندگى پیمان جعفرى با طرحى از محمد روح الامینى رونمایى شد.

این مجموعه که قرار است در ٢۶ قسمت تولید شود، همزمان با نگارش قسمت هاى مختلف فیلمنامه، در حال انتخاب بازیگران است تا بزودى فیلمبردارى خود را آغاز کرده و بلافاصله پس از آماده شدن در شبکه نمایش خانگى توزیع شود.

«رقص روى شیشه» که فیلمنامه اى اجتماعى دارد، یکى از پر بازیگرترین مجموعه هاى شبکه نمایش خانگى خواهد بود و پیش از این هم اعلام شد که بهرام رادان در حال توافق نهایى با دست اندرکاران است و بزودى ترکیب بازیگران آن تکمیل خواهد شد.

کارگردان: مهدی گلستانه، تهیه کننده: پیمان جعفری، سرمایه گزاران: مهرداد امیررضوانی -مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترافیلم تابا و مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى، برخى از عوامل تولید «رقص روى شیشه» هستند و به زودى اسامى کامل عوامل اعلام خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>