سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
با نام قبلی «دستت را به من بده»؛

پخش سریال «رهایم نکن» ساخته محمدمهدی عسگرپور ماه رمضان از شبکه سه

rahayam-nakon

سریال «دستت را به من بده» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور با نام جدید «رهایم نکن» ماه رمضان از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

به گزارش سوره سینما، علی پورکیانی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» گفت: عنوان این سریال به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور از «دستت را به من بده» به «رهایم نکن» تغییر یافت و همچنین قرار است ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش شود.

وی افزود: هم اکنون گروه مشغول گرفتن سکانس هایی از این مجموعه درلاهیجان هستند.

همچنین مراحل فنی نیز به طور همزمان انجام می شود. تلاش می کنیم تصویربرداری سریال تا اوایل ماه رمضان به پایان برسد.

محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریالهای موفق تلویزیونی همچون «جراحت»، «نفس گرم»، «شیدایی»، «گلهای گرمسیری» و …را برعهده داشته است.

در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی،مریم بوبانی، مارال فرجاد،نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی،بابک بهشاد،علی استادی، معصومه قاسمیپور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و … به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «رهایم نکن» آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است.این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشهدار می شود.خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>